May 16

Բնագիտության ամփոփիչ հաշվետվություն

1.Տեղադրիր քո ուսումնական բլոգի բնագիտության բաժնի հղումը։
 Բնագիտություն 

2.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ի՞նչ թեմաներ կուզենայիր լիներ, որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։
Քնարկված նյութերից ինձ հետաքրքիր էր,
Բույսերի կառուցվածքը և կենսագործունեությունը,
Բակտերիաների դերը բնության մեջ

Ինձ համար դժվար նյութեր չկային,բոլորն էլ հետաքրքիր էին։

3.Առանձնացրու այն նախագծերը, որին մասնակցել ես: Ո՞րն էր ավելի հաջողված քեզ համար, ինչու՞։
Ամերիկայի հայտնագործումը. մաս I

Ամերիկայի հայտնագործումը. մաս 2

Ավստրալիայի հայտնագործումը

Մաքուր պահենք մեր օդը

Խնայե՛նք բնական պաշարները

Ապարներ և օգտակար հանածոներ

Զատկածեսն ընտանիքում

Գետեր, լճեր

Լույս և ձայն

Բույսերի կառուցվածքը և կենսագործունեությունը

Բակտերիաների դերը բնության մեջ

4. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։
Ամենակարևորը բնությունը մաքուր պահելն է, աղբ չթափելը, ծառերը չկտրելը ոևպիսի միշտ ունենանք թթվածին(մաքուր օդ)։ Եթե օդը մաքուր լինի հիվանդություններն էլ քիչ կլինեն։

Ավելի ուշադիր կլինեմ բույսերի նկատմամբ,ուշադրություն դարձնելով նրանց տեսակին,կառուցվածքին։

5. Քանի բնագիտական ֆլեշմոբի ես մասնակցել։
Մասնակցել եմ ոչ բոլորին։

6. Ներկայացրու հետաքրքիր բնագիտական փորձ, կարող ես նկարահանել, տեղադրել բլոգում, հղումը տեղադրել։

7. 1-10 նիշով գնահատիր քո երրորդ ուսումնական շրջանը։

Ես գնահատում եմ 8


Posted May 16, 2024 by Խաչիկ Միքայելյան in category Բնագիտություն

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*